ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

باز شدن پای راه و شهرسازی استان به پرونده جنجالی؛

شمار متهمان پرونده قیر رایگان به 7 نفر رسید

اترک: براساس آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده، شمار مسئولان متخلف در پرونده توزیع قیرهای رایگان افزایش یافته است.

به گزارش اترک؛ براساس این اطلاعات از منابع خبری، تعداد مسئولان دولتی متخلف و بازداشت شده شامل مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به هفت نفر رسیده است.

به گفته منابع آگاه، ظاهراً علاوه بر تعدادی از مدیران و کارشناسان استانداری خراسان شمالی، پای راه و شهرسازی استان نیز به این موضوع باز شده است. البته اطلاع دقیقی از این موضوع در دست نیست که متهمان اداره کل راه و شهرسازی شامل پرسنل می‌شود یا پیمانکاران طرف قرارداد این اداره کل.

تاکنون دستگیری متهمانی نظیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اسبق، شهردار حصار گرمخان، یکی از کارشناسان دفتر شهری استانداری و یکی از مدیران کل سابق این دفتر تأیید شده است.

براساس گفته‌های این مقام آگاه، دستگیری متهمان دولتی مربوط به این پرونده افزایش پیدا کرده و مجموعاً به 7 نفر رسیده است.

این منبع آگاه گفته که امکان افزایش یا کاهش تعداد متهمان پس از بررسی‌های بیشتر وجود دارد.

گفتنی است دو روز پیش رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی برای نخستین بار آمار رسمی از میزان ریالی و جرائم مرتکب شده در این پرونده را رسانه‌ای کرد. پرونده‌ای که روزنامه اترک نخستین بار به آن ورود کرد و ازآن‌پس در سر خط خبرهای رسانه‌های استان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری اتهام متهمان را مشتمل بر ارتشاء به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، پول‌شویی و اختلاس به میزان ۲۵ میلیارد ریال و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال اعلام کرده است.

این پرونده اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد در حال رسیدگی است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه