ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مردم سرمایه های اجتماعی پلیس هستند

گروه استان ها-خراسان شمالی-معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در آستانه هفته ناجا مردم را سرمایه های اجتماعی پلیس خواند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ"صادق نامور"گفت :اینجانب هفته ناجا را به همه همکاران عزیز و خانواده های محترمشان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

وی گفت:برنامه هاي پيش بيني شده براي اجرا در هفته ناجا بايد طوري عملي شود كه ارتباط و تعامل مردم با پليس مستحكم شده و خدمات و ماموريت هاي ناجا كه هدفي جز آرامش و آسايش مردم را دنبال نمي كند، بنحو شايسته معرفي شود.

اين مقام انتظامي به هماهنگي دقيق و برنامه ريزي همه جانبه ادارات درون و برون سازماني تاکيد کرد و گفت: تعميق سطح تعامل با دستگاه هاي دولتي، غيردولتي و اقشار اجتماعي و ارتقاء فرهنگ ارزش‌گذاري به ايثارگران، بازنشستگان، كاركنان و خانواده آنان در جامعه را از محوري ترين وظایف ناجا در اين هفته عنوان کرد. 

سرهنگ نامور تاکيد کرد: ميان امنيت اجتماعي و مشارکت مردمي يک رابطه متقابل است و مشارکت اجتماعي باعث افزايش نظم، انسجام اجتماعي و تعهد خواهد شد، که در اين صورت حس مسئوليت پذيري نيز تقويت خواهد يافت .

وي در بخش ديگري از سخنان خود، مردم را به عنوان سرمايه هاي اجتماعي پليس، پشتوانه اي مستحكم و فعال خواند و گفت: آنچه مي تواند ما را در سنجش سطح امنيت در رابطه با ماموريت هاي ناجا ياري دهد ميزان علاقه مندي و ميل به همكاري آنان با پليس است.

اين مقام انتظامي در ادامه ضمن تشريح سهم هريک از شهروندان و سازمان ها در توليد امنيت پايدار، مولفه امنيت را، پيش نياز و مقدمه شکل گيري هر فعاليت بشري در جامعه برشمرد و تاثير سه مولفه از جمله: ارتباط مستمر با افراد و سازمان ها، اقناع گري ، ايجاد حساسيت و دردمند کردن آحاد جامعه را به موازات هم ،بسيارنقش آفرين دانست که اگر محقق شوند قسمت اعظم پيشگيري اجتماعي به خودي خود انجام شده است.

 معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالی در خاتمه به افزايش روحيه کارکنان اشاره کرد و عنوان داشت: به منظور افزايش روحيه کارکنان بايد در هفته ناجا از کليه آنها و خانواده هایشان تقدير و تشکر کرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه