ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیام تبريك جانشین فرمانده انتظامی استان به مناسبت فرا رسيدن هفته ناجا

گروه استان ها– خراسان شمالی- جانشین فرمانده انتظامی استان در پيامي مسرت بخش ضمن تبریک هفته ناجا، از تلاش خالصانه، مقتدرانه، مسئولانه و متعهدانه پليس در مسير آرامش بخشي اجتماعي و مبارزه با ناامني تجليل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سرهنگ "حسین بدری " جانشین فرمانده انتظامی استان چنين آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهي انتظامی استان با الهام از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، زيبندگي به اخلاقيات و معنويات و تأسی به سیره حسینی (ع) و در راستای عمل به منويات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و برخورداري از اقتدار قانوني و با برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت مستمر بر اجرای مأموریت ها و وظایف محوله، با مدیریت جهادی توأم با ایثار و از جان گذشتگی، جلب مشارکت اقشار مختلف اجتماعی، امنیتی پایدار و مثال زدنی در جاي جاي استان ولايي و حسيني خراسان شمالی برقرار كرده است.

در شرایطی که قدرت های ستمگر و دنباله روهای آنان در تلاش دارند امنیت کشور را خدشه دار و مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد و با بزرگ نمایی کوچکترین رخدادها، احساس امنیت را در بین هموطنان کاهش داده و با ایجاد فشار اقتصادی و عملیات روانی مسئله آفرینی نمایند؛ ايران اسلامي با صلابت و عزت و پشتيباني مردم در مسير شكوفايي و بالندگي گام بر مي دارد.

بحمدالله با عنایت الهی، هدايت حكيمانه و مدبرانه مقام معظم رهبري،هوشیاری و بصيرت مردم و جانفشانی و ايثارگري پليس همدوش با ساير نيروهاي مسلح، همواره توطئه های دشمنان و حامیان آنان در منطقه خنثی و جبهه استکبار و معارضین انقلاب در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است که در آن با ارائه کارنامه عملکرد یک ساله پلیس به مردم ولايي و انقلابي و معرفی توانمندی، اقتدار و کارآمدی ناجا در تأمین نظم و امنیت، بسترهای جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی فراهم گردد.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد خاطره شهداي والامقام عرصه تامين نظم و امنيت، تجليل از ايثارگري هاي پليس و ادای احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را که با شعار "پلیس هوشمند امین مردم" مزین شده است را به تمامی کارکنان که خالصانه، مقتدرانه، مسئولان و متعهدانه در مسير آرامش بخشي اجتماعي و مبارزه با ناامني نقش آفريني مي كنند تبريك عرض نموده و توفیق شما عزیزان در راه خدمتگزاری به مردم شریف استان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی

سرهنگ حسین بدری

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه