ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آمادگی ۹ مجتمع خدماتی رفاهی استان برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی

معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی ۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری استان می‌باشند.

به گزارش اترک، هادی رباطی گفت: مجمتع‌های خدمات رفاهی مکلف شده‌اند برای بهبود خدمات رسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکان‌های مختلف از جمله سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، نسبت به فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتی‌ها، اقدام کنند

رباطی افزود: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه