ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معرفی 3 واحد صنفی متخلف استان به مرجع قضایی

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خراسان شمالی از اجرای طرح نظارت بر صنوف خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ غلامرضا قربانی در تشریح این خبر، گفت: در راستای اجرای طرح شناسایی مشمولان غائب از خدمت مقدس سربازی گشت‌های کنترلی و نظارتی تلفیقی اداره نظارت براماکن عمومی و ماموران معاونت وظیفه عمومی استان به صورت محسوس و نامحسوس از تعداد 31 واحد صنفی بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح تعداد سه نفر مشمول غائب شاغل در صنوف شناسایی و ضمن اخذ تعهد کتبی از مشمولان غائب در خصوص مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی و معرفی خود جهت خدمت مقدس سربازی اقدامات لازم انجام گرفت.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، یاد آور شد: متصدیان بکارگیرنده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای سرکشی از واحدهای صنفی در سطح استان از تعداد 19 واحد صنفی طلا فروشی نیز سرکشی بعمل آمد، افزود: در همین رابطه برای 5 واحد صنفی اخطار پلمپ صادر، 3 واحد صنفی تذکر و از تعداد 2 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد.

سرهنگ قربانی تاکید کرد: نظارت بر صنوف به صورت مستمر در سطح استان اجرا خواهد شد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه