ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افتتاح 100 طرح و پروژه کشاورزی استان

رئیس جمهوری ۱۰۰ طرح و پروژه بخش کشاورزی خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد که با بهره بردای از این طرح‌ها برای یکهزار و ۵۴۰ نفر شغل ایجاد شد.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: ۵۰ طرح در زمینه آب و خاک تکمیل شده است که تجهیز کشتزارهای روستای دشت در شهرستان گرمه از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی افزود: پروژه هزار هکتاری آبیاری نوین کشاوزی روستای دشت در گرمه با ۶۸ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای ۳۲۲ نفربه بهره برداری رسید.

وزیر جهادکشاورزی گفت: سه طرح در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی است که با بهره‌برداری از آن ۲۵ هزار تن به ظرفیت فراوری استان افزوده شد. حجتی با اشاره به اینکه سه واحد گلخانه سبزی و صیفی با ۷۰۰ تن ظرفیت به بهره‌برداری رسید گفت: ۴۳ واحد دام و طیور و نوغانداری نیز مورد بهره برداری قرار گرفت که این طرح‌ها برای ۱۸۰ نفر شغل ایجاد کرده و سالانه یکهزار تن گوشت، سه هزار و ۴۰۰ تن شیر و بیش از ۸۰۰ تن تخم مرغ تولید می‌شود.

وزیر جهادکشاورزی افزود: واحد تولید قارچ نیز در شهرک صنعتی بیدک با ۲۱۵ تن ظرفیت تولید افتتاح شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه