ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

با حضور وزیر صمت انجام شد؛

افتتاح واحد تولیدی شمش آلومینیای جاجرم

وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز انجام عملیات اکتشاف ۳۰۰ هزار کیلومترمربع در کشور طی سال جاری خبر داد.

به گزارش اترک، رضا رحمانی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی با حضور رئیس‌جمهور به پروژه‌های خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: ۴۰ هزار تن شمش آلومینا در مجموعه آلومینای جاجرم خراسان شمالی با افتتاح شروع به تولید می‌شود.

رحمانی از ایجاد اشتغال برای هزار و ۴۰۰ نفر در مجموعه آلومینا خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این مجموعه ۹۴ میلیون یورو و ۲۲۷ میلیارد تومان است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به اقدامات مجموعه‌های زیرمجموعه این وزارت خانه اشاره کرد و افزود: سازمان ایمنی درو عملیات اکتشاف ۳۰۰ هزار کیلومترمربع اکتشاف را آغاز می‌کند که تاکنون درمجموع ۲۷۰ هزار کیلومترمربع در کشور اکتشاف شده و بخش عمده آن در دولت یازدهم بوده است.

وی حوزه اکتشاف در معادن کوچک را از دیگر برنامه‌های امسال وزارت صمت عنوان کرد و ادامه داد: یکی از سیاست‌های معادن و پروژه‌ها نیز به‌جای توزیع سود، هزینه در موارد زیرساختی و پروژه‌های صنعتی و معدنی است.

رحمانی از امضای ۱۰ تفاهم‌نامه در حوزه صمت در خراسان شمالی خبر داد و گفت: در سال جاری هرماه یک افتتاح بزرگ صنعت و معدن راداریم و این موضوع جزء افتخارات کشور است که در شرایط تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان در حال طی کردن مسیر توسعه هستند.

گفتنی است واحد تولیدی شمش آلومینیای جاجرم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.میزان تولید این واحد تولیدی چهار هزار تن شمش آلومینیوم در سال است.

میزان سرمایه گذاری انجام شده برای آن 94 میلیون یورو معادل دو هزار و 270 میلیارد ریال است.

این واحد تولیدی برای 400 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه