ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تسهیلات اشتغال پایدار روستایی انتظارات اشتغال را برآورده نکرد

اترک: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: متاسفانه تسهیلات اشتغال روستایی نتوانسته به بهبود فضای کسب و کار در کشور کمک کند.

به گزارش اترک، علی قربانی با بیان اینکه اعطای تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدا با چندین ایراد و اشکال همراه بود اظهار کرد: باید درصدی از این اشتغال برای آموزش و نظارت دیده می‌شد که در نظر گرفته نشده است. از 18 هزار میلیارد تومان که برای اشتغال پایدار روستایی دیده شده است امکان آن فراهم نبود که حتی یک ریال آن را در بحث نظارت و آموزش استفاده کرد.

وی افزود: اگر در این طرح آموزش و توانمندسازی را سرلوحه کار خود قرار می‌دادیم و بر اساس توانمندی‌های مردم اعطای تسهیلات انجام می‌گرفت و نظارت نیز در ادامه آن انجام می‌شد، شاهد اتفاقات بسیار بهتری بودیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه در کشور فقط به دنبال این هستیم که به سرعت آمار بدهیم تصریح کرد: متاسفانه به دنبال این هستیم که وام را پرداخت کنیم اما دنباله آن را نمی‌گیریم.

قربانی اعطای وام را تنها بخشی از مولفه‌های بهبود فضای کسب و کار دانست و گفت: بهبود فضای کسب وکار، بازاریابی، فروش، اقتصاد کلان، بهره وری و نیروی انسانی را نیز به همراه دارد و حرکت تمامی این مولفه‌ها است که فضای کسب و کار را بهبود می‌بخشد.

وی افزود: بانک‌ها نیز با اعطای تسهیلات 18 درصد از محل اعتبارات پایدار روستایی، جنبه دیگری از انحرافات این اعتبارات را رقم زده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی با ارائه راهکار درباره اطلاع از درصد انحرافات این تسهیلات خاطرنشان کرد: به طور مثال باید با بررسی وام‌های بالای صد میلیون دید که چند درصد در جهت طرح‌های داده شده عملیاتی شده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه