ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ایجاد سامانه ثبت خسارت سیل زدگان صندوق بیمه کشاورزان استان

اترک: مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: در پی سیلاب و بارندگی‌های فروردین ماه امسال در استان، سامانه ثبت خسارت سیل زدگان صندوق بیمه شدگان روستایی عشایری در استان ایجاد شد.

به گزارش اترک، محمدرضا غلام زاده اظهار کرد: این پایگاه با هدف برآورد میزان خسارت کشاورزان در بخش روستایی و عشایری ایجاد شده است که باید اطلاعات لازم در یک بانک اطلاعاتی ثبت شود.

وی با بیان اینکه اگر هزینه و کمک‌های ناشی از خسارت در آینده صورت گیرد باید بانک اطلاعاتی داشته باشیم، گفت: بانک اطلاعاتی کمک بسیاری در میزان خسارت وارده به بیمه شدگان این صندوق می‌کند زیراکه با جمع آوری اطلاعات و در اختیار قراردادن آن برای وزارتخانه، کار را شتاب می‌بخشد.

غلام زاده افزود: همچنین در مکان‌هایی که مستمری بگیران این صندوق دچار خسارت ناشی از سیل شده‌اند یک ماه مستمری اضافه دریافت می‌کنند و در خصوص رانش زمین و خسارت‌های اساسی در صورتیکه بیمه شده این صندوق هستند و قادر به پرداخت بیمه نیستند دولت پرداخت خواهد کرد که البته این روند طولانی خواهد شد.

گفتنی است، استان خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 44 درصد آنان در روستاها سکونت دارند و 37 تا 42 درصد اشتغال این استان در حوزه کشاورزی است.

حدود پنج هزار خانوار از جمعیت خراسان شمالی نیز مشتمل بر حدود 30 هزار نفر، عشایر هستند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه