ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

یک میلیون مترمربع از معابر شهر بجنورد نیازمند روکش آسفالت

اترک: شهردار بجنورد گفت: در حال حاضر یک میلیون متر مربع از معابر شهر بجنورد نیازمند روکش آسفالت است.

به گزارش اترک، روح الله براتیان اظهار کرد: یک میلیون متر مربع از معابر شهر بجنورد نیازمند روکش آسفالت است و بارندگی‌های اخیر موجب تخریب بافت آسفالت در اکثر معابر شهری شده است.

وی افزود: شهرداری به دلیل محدودیت منابع درآمدی برای بهسازی این حجم از معابر نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی است.

براتیان گفت: به منظور انجام عملیات عمرانی و بهسازی معابر خاکی ۱۰ هزار تن قیر نیازمندیم و برآورد می‌شود ۶ / ۳ میلیون متر مربع از معابر که نیازمند روکش آسفالت است نیز ۳۵ هزار تن قیر لازم داشته باشد.

وی افزود: درمجموع برای بهسازی کامل معابر ۴۵ هزار تن قیر نیاز داریم که باید تلاش کنیم آن را از اعتبارات دولتی تأمین کنیم.

براتیان گفت: شهرداری درسال گذشته ۴۷۰ تن قیر دولتی دریافت کرد که از این میزان ۳۷۵ تن در اوایل سال ۹۸ جذب شده و ۹۵ تن آن باقی مانده است.
 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه