ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیشرفت ۹۶ درصدی پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در شیروان

فرماندار شیروان گفت: پروژه‌های سفر با برکت مقام معظم رهبری ۹۶% پیشرفت دارد که ۴% باقیمانده آن نیز بایستی از محل تعهدات استانی و وزارتخانه تأمین شود.

امین رضا مراتی در گفتگو با عصر اترک در شیروان اظهار داشت: توزیع این اعتبارات همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۹۱ شروع شد و تا سال ۹۸ ادامه پیدا کرد که البته بیشترین توزیع اعتبارات در سه سال اول صورت گرفت.

فرماندار شیروان با بیان اینکه کل اعتبارات شهرستان از محل سفر مقام معظم رهبری بالغ بر ۱۵۲ میلیارد تومان است، افزود: این اعتبارات فی مابین ۲۶ دستگاه اجرائی توزیع شده است.

مراتی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان شیروان به صورت کامل انجام شده است، گفت: تعداد کل پروژه‌های این شهرستان ۱۷۹ مورد شامل ۸۴ پروژه گازرسانی روستایی، ۲۰ مورد نوسازی مدارس، ۱۱ مورد طرح هادی و ۱۱ مورد در حوزه راه و شهرسازی بوده است.

 فرماندار شیروان خاطرنشان کرد: از پروژه‌های مهم سفر معظم الله می‌توان به چند فضای آموزشی و ورزشی بزرگ مانند مدرسه شهید خوش قامت، هنرستان امام خمینی (ره)، خوابگاه دانش آموزی، شروع گازرسانی روستاهای شهرستان، اردوگاه کار درمانی زندان، پاسگاه انتظامی باغان و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست نام برد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه