ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پاسخ اتاق بازرگانی به خبر روزنامه اترک؛

اختــلاس نبود، اهمـــال بود!

باتوجه به مطلب درج شده در روزنامه اترک به شماره 599 مورخ روز سه شنبه مورخ 1399/07/22 تحت عنوان" بررسی پرونده ای از سوی دستگاه قضا در استان: "اختلاس در اتاق بازرگانی خراسان شمالی" به اطلاع می رساند:

اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی رسالت خود را همواره در حمایت از فعالین اقتصادی ، تولید کنندگان ،تجار و بازرگانان اعلام می دارد و دراین زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
براین اساس پرونده تشکیل شده درباره اتاق بازرگانی بجنورد با عنوان اهمال درانجام وظیفه که مربوط به دوره های قبل می باشد و پرونده فوق توسط واحد حقوقی اتاق ایران مختومه اعلام گردیده است. لذا ادعای آن روزنامه مبنی اختلاس در اتاق بازرگانی خراسان شمالی در این خصوص قویا تکذیب می گردد .
روابط عمومی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی خراسان شمالی

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه