ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات عبور کرد

اترک- نادری: مدیر عامل نیروگاه سیکل‌ ترکیبی شیروان گفت: میزان تولید برق این مجموعه در سال ۱۴۰۲ از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات ساعت عبور کرد.

سید یحیی نوبخت اظهارکرد: از این میزان تولید بیش از ۴.۶ میلیون مگاوات ساعت سهم واحدهای گازی و بیش از ۱.۸ میلیون مگاوات ساعت به مربوط واحدهای بخار بوده است.

وی تصریح کرد: میزان‌ آمادگی نیروگاه شیروان برای تولید بیش از ۷.۷ میلیون مگاوات ساعت و راندمان آن ۴۶.۰۶ درصد است.

نوبخت افزود: نیروگاه سیکل‎‌ترکیبی شیروان با ظرفیت تولید یکهزار و ۴۳۴ مگاوات شامل ۶ واحد گازی ۱۵۹ مگاواتی و سه واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی فعال است.

وی یادآور شد: این نیروگاه هزار و ۴۳۴ مگاوات ظرفیت نصب شده دارد و حدود ۲ درصد برق کشور را تامین می کند و زیر مجموعه شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت تهران اداره می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه