ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار خراسان شمالی:

افزایش تولید همزمان با تقویت صادرات، سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان است

استاندار خراسان شمالی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

 

شکاری: به گزارش اترک، محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده و این در جهت اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در استان است، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود .

حسین نژاد اظهارداشت: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند، کشورها متناسب با نیازمندی های آنها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: حضور قوی استان در نمایشگاه اکسپو تهران موثر است و بسترسازی برای حضور تمام بخش های تولیدی به جهت معرفی تولیدات و ظرفیت های استان فراهم شود، این حضور در توسعه صادرات، بازاریابی و رونق اقتصادی استان موثر خواهد بود.

حسین نژاد در خصوص آماده سازی غرفه ها در نمایشگاه نیز اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حمل و نقل و غرفه آرایی و ...  نیز باید با کار کارشناسی اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو حضور قوی و فعال خواهد داشت، گفت: دو بخش خصوصی و دولتی با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل های استان و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه