ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شمار ولادت‌ در خراسان شمالی ۳.۲ درصد افزایش یافت

اترک/ مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: ۱۳ هزار و ۴۰۵ واقعه ولادت پارسال در استان ثبت شد که این رقم نسبت به سال ماقبل ۳.۲ درصد افزایش دارد.

علی زاهدی نیا اظهار کرد: پارسال هفت هزار و یک ولادت پسر و ۶ هزار و ۴۰۴ ولادت دختر در استان ثبت شد.

وی افزود: ۹ هزار و ۶۲۹ واقعه ولادت های پارسال مربوط به مناطق شهری استان و سه هزار و ۷۷۶ واقعه مربوط به مناطق روستایی استان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به ازای ولادت هر ۱۰۰ دختر ولادت ۱۰۹ پسر در استان ثبت شد خاطرنشان کرد: شمار ولادت ها در استان پس از هشت سال افزایشی شد و این در حالی است که ولادت ها در کشور پارسال نسبت به سال ماقبل کاهش یافت.

زاهدی نیا درباره دوقلوزایی در استان گفت: پارسال ۲۱۴ مورد دوقلوزایی و چهار مورد سه قلوزایی در خراسان شمالی ثبت شد.

نرخ ولادت در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی تصریح کرد: نرخ ولادت در استان در سال گذشته ۱۴.۴ درصد و در کشور ۱۲.۶ درصد ثبت شد

وی افزود: بیشترین ولادت ها نیز از مادران ۳۰ تا ۳۴ ساله به تعداد سه هزار و ۳۶۴ مورد ثبت شده است، همچنین سه هزار و ۳۱۱ ولادت از مادران ۲۵ تا ۲۹ ساله و ۲ هزار و ۶۴۷ ولادت از مادران ۲۰ تا ۲۴ ساله گزارش شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه