ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سه طرح هادی در شیروان خراسان شمالی افتتاح شد

اترک/ طرح هادی سه روستای "قلعه چه"، "رضا آباد غربی" و "محمدعلی خان" امروز(سه شنبه) با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان و مسوولان محلی در شهرستان شیروان افتتاح شد.

ریس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان در آیین بهره برداری این طرح ها گفت: عملیات ساخت این طرح ها از سال گذشته آغاز شد و از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری ها عملیات ساخت به اتمام رسید.

 

براتعلی احمدی اظهارکرد: برای پخت، حمل و پخش آسفالت این طرح ها، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن شهرستان شیروان هزینه و ۲۱ هزار و ۳۵ مترمربع آسفالت و ۵۶۵ مترمربع جوی و جدول گذاری انجام شد.

 

وی اضافه کرد: ۲۵۰ خانوار مشتمل بر ۶۰۰ نفر جمعیت از خدمات این طرح ها بهره مند شدند.

 

۱۳۹ روستای شهرستان شیروان مشمول طرح هادی

 

از ۱۵۱ روستای دارای سکنه در این شهرستان، ۱۳۹ روستای بالای ۲۰ خانوار مشمول طرح هادی هستند که تاکنون این طرح در ۹۳ روستای مشمول در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه اجرا شده است.

 

شاخص اجرای طرح هادی در این شهرستان ۶۶ درصد روستاهای مورد هدف است که مطالعات اجرای این طرح برای ۱۶ روستا در حال انجام و در مجموع مطالعه طرح هادی در ۱۳۹ روستا و بازنگری مجدد این طرح در ۳۹ روستا انجام شده است.

 

اجرای سنگ فرش و آسفالت، احداث پیاده راه و اصلاح شبکه معابر، احداث سیل بند، آماده‌سازی اراضی پیش‌بینی شده برای گسترش روستا و تکمیل شبکه دفع فاضلاب از اقدام‌هایی است که در قالب طرح هادی در روستاها انجام می‌شود.

 

هدف از اجرای طرح هادی ایجاد توسعه و تغییر در وضعیت کالبدی روستاها و ایجاد ساختار مناسب در بخش های فرهنگی، اجتماعی و بهسازی محیط و ارتقای بهداشت روستاها است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه