ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری 1700 دادگاه آنلاین(برخط) و 2 دادگاه علنی برخط در خراسان شمالی در سال 1402

اترک/رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از بر گزاری 1700 دادگاه آنلاین(برخط) و 2 دادگاه علنی برخط در خراسان شمالی در سال 1402 خبر داد.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده گفت: در سال 1402 مجموع جلسات دادرسی الکترونیک در استان خراسان شمالی تا 24 اسفند ماه 4 هزار و 141 مورد بوده که شامل دادگاه های آنلاین(برخط) و نیز جلسات رسیدگی در ارتباط به محکوم علیه زندانی بوده است.این در حالی است که در سه ماهه چهارم 1402 بعد از راه اندازي جلسات دادرسي الكترونيك با زندان در بستر سمپ، خراسان شمالی روند روبه رشدی را تجربه کرد.بطوریکه در ردیف استانهاي پيشرو در اين حوزه قرار گرفت.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده بیان کرد: در سال 1402 پس از فراهم شدن شرایط لازم، دو جلسه دادگاه علنی برخط با موضوع اثبات مالکیت و مطالبه خسارت و نیز تأیید فسخ بیع(مالی) در شعبه 11 تجدید نظر استان برگزار شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه