ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اعلام کرد:

شناسایی ۱۰۰ کیلومتر محور پر تصادف جاده‌ای در خراسان شمالی

اترک/ حسین شکاری: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به شناسایی هشت هزار کیلومتر محور پر تصادف جاده‌ای در سطح کشور، گفت: ۱۰۰ کیلومتر از این محورهای پرتصادف در خراسان شمالی شناسایی شده است. شناسایی ۱۰۰ کیلومتر محور پر تصادف جاده‌ای در خراسان شمالی ,

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: در سطح کشور هشت هزار کیلومتر از محورهای جاده‌ای به عنوان محورهای پر تصادف شناسایی شده‌اند که به خراسان شمالی اعلام شد ۱۰۰ کیلومتر از آن در این استان است.

مشتری گفت: این ۱۰۰ کیلومتر محور پر تصادف و پر ریسک واقع در استان، در حد فاصل شهرهای آشخانه تا شیروان قرار دارد که آشکارسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

افزون بر این، وی عنوان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور امسال اعلام کرد که از ۸۸۸ نقطه پرتصادف کشور ( نقاط حادثه خیز جاده ای)۱۶ نقطه در خراسان شمالی قرار دارد که در حال حاضر در حال آشکارسازی این نقاط حادثه خیز و پرتصادف هستیم.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه بر رفع حادثه خیزی این ۱۶ نقطه متمرکز شده‌ایم، عملیات اجرایی رفع این نقاط حادثه خیز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخن خود به نزدیک شدن به بهار ۱۴۰۲ و آغاز دور جدیدی از سفرها نیز اشاره و اعلام کرد: یک هزار و ۵۰۰ صندلی در ناوگان مسافربری برون شهری استان آماده ارائه خدمات سفر نوروزی به مسافران هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: پیش بینی می‌شود که بیشترین حجم سفر در محورهای درون استانی در روزهای ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ همچنین ۱۴ و ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ صورت گیرد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود که بیشترین حجم سفر به خارج از استان نیز طی روزهای سوم، پنجم، سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه رقم بخورد.

مشتری یادآور شد: پیش بینی می‌شود که در نوروز امسال در محورهای جاده ای استان با ۲۴ درصد افزایش تردد مواجه شویم که بیشترین بار تردد در محورهای بجنورد-شیروان، شیروان-بجنورد خواهند بود.

وی افزود: این در حالی است که پیش‌بینی شده است افزایش تردد در محورهای جاده‌ای سطح کشور تا ۱۰ درصد خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در خاتمه یادآور شد: ۱۲ راهدار خانه اصلی استان برای اسکان اضطراری مسافران آماده‌سازی شده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه