ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نماینده اسفراین در مجلس:

اجرای طرح هادی در ۳۰ روستای اسفراین

اترک/مرضیه طاهری: نماینده اسفراین در مجلس گفت: اکنون بیش از ۳۰ روستای شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد در بخش اجرا و بازنگری طرح‌های هادی قرار دارند.

امان الله حسین پور اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اکنون بیش از ۳۰ روستای شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد در بخش اجرا و بازنگری طرح‌های هادی قرار دارند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح‌های هادی روستایی زمینه توسعه روستاها را به دنبال دارد، گفت: در تلاشیم تا با افزایش اعتبارات بنیاد مسکن، توسعه روستاها به نحو اصولی رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: قزاقی، ایزی، کلاته میرزا رحیم، سرچشمه، کلات، کوشکی، جوشقان، حصاری گازرسانی، چهار برج، برج، بزنج، فریمان، قرجه بایر، دهنه اجاق، سارمران، الست علیا، الست سفلی، دهنه اجاق، فرطان، بام، باغی، روئین، حبس آباد، منگلی، فیروزیه، شور، کلاته خوش، حسین آباد، زنفت و نیاب از جمله روستاهایی هستند که اکنون طرح‌های هادی دراین روستاها در حال اجرا و بازنگری مجدد قرار دارد.

حسین پور گفت: برای اجرای طرح هادی روستایی این شهرستان طی امسال بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد و همچنین حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار نیز برای بازنگری طرح‌های هادی طی امسال در حال هزینه است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه