ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی:

بهینه سازی موتورخانه هزار و ۸۰۰ مشترک

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: بهینه‌سازی موتورخانه هزار و ۸۰۰ مشترک شرکت گاز استان تاکنون به صورت رایگان انجام شده است.

سید محمود هاشمی در گفت و گو اترک اظهار کرد: طرح بهینه سازی مصرف انرژی گاز از سال گذشته آغاز شد که شامل سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تاسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی است.

وی افزود: شرکت گاز خراسان شمالی با توجه به ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی به صورت رایگان موتورخانه های مشترکان خانگی، تجاری و اداری را بهینه سازی می کند.

هاشمی با اشاره به تشکیل واحد مستقل ستادی با ماموریت ویژه در زمینه بهینه سازی مصرف گاز گفت: خرابی و فرسودگی موتورخانه ها یکی از عوامل مصرف زیاد انرژی است که از مشترکان می خواهیم در این راستا توجه جدی داشته باشند و نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی یادآور شد: سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۱۰۷ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف صنعتی، خانگی، تجاری و نیروگاهی استان به مصرف رسید.

وی افزود: از این میزان یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی بوده است.

هاشمی با اشاره به افزایش مصرف گاز خراسان شمالی در سال گذشته، گفت: این در حالی است که سال گذشته با وجود سرمای گسترده و تجربه دمای منفی ۲۳ درجه سانتیگراد با هیچگونه قطعی گاز در بخش خانگی استان مواجه نبودیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: بیشترین مصرف گاز در این بازه زمانی مربوط به بخش نیروگاهی استان با مصرف یک میلیارد و ۱۸۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی بوده است.

بهره مندی ۱۱ هزار مشترک جدید از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی تصریح کرد: سال گذشته با جذب حدود ۱۱ هزار مشترک جدید تعداد مشترکان بهره مند از گاز در خراسان شمالی به ۳۵۷ هزار و ۱۴ مشترک افزایش یافت.

وی افزود: از این تعداد، ۳۲۴ هزار و ۸۸۲ مشترک در بخش خانگی، ۳۱ هزار و ۱۲۷ مشترک در بخش تجاری و عمومی و یکهزار و پنج مشترک نیز در بخش عمده و صنعتی بوده است.

هاشمی یادآور شد: اینک ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۹.۱ درصد از خانوارهای روستایی خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند هستند که امیدوار هستیم تا پایان سالجاری شاخص گازرسانی روستایی استان خراسان شمالی به ۹۹.۹ درصد بهره مندی افزایش یابد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه