ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل شرکت اوله گستر اسفراین:

هیچ حسابی در تهران نداریم/جذب 180 نیروی جدید در شرکت

اترک: مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین با اشاره به تمرکز تمام حساب‌های این شرکت در شهرستان و مرکز استان، گفت: این شرکت هیچ حسابی در تهران ندارد.

مرضیه طاهری: به گزارش اترک؛ مهندس مازیار زند در نشست با خبرنگاران استان افزود: اولویت اصلی ما در شرکت تولید است و بنابراین در راستای تولید هر کاری برای کمک به اقتصاد استان لازم باشد انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی این شرکت در زمستان امسال با وجود قطعی گاز، اظهار داشت: به پشتوانه نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی این شرکت، این چالش‌ها را پشت سر گذاشته و در این مدت بخشی از نواقص و تعمیرات انجام و حتی در واحدهای محدودی تولید صورت گرفت.

مهندس زند افزود: قطعی گاز شرکت را هر ماه حدود ۸۰ میلیارد تومان دچار عدم نفع می‌کند آن‌هم به‌غیراز پروژه‌های ملی که روزانه رقم بسیار سنگینی شرکت را عقب می‌اندازد.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات تأمین سوخت، برنامه سال آینده بر اساس تولید در ۹ ماه سال صورت گرفته تا در صورت قطعی گاز باز هم به برنامه عملیاتی مورد نظر برسیم.

وی در خصوص استفاده از سوخت جایگزین در شرکت نیز گفت: امکان استفاده از مازوت در عملیات حرارتی شاید ممکن باشد ولی شمش تولیدی در کوره اصلی کیفیت لازم را نخواهد داشت و باعث عیب فنی برای لوله می‌شود و درنتیجه از نظر فنی مورد تأیید شرکت نفت نخواهد بود.

وی یادآور شد: در حوزه برق نیز برنامه‌ریزی لازم برای خرید تعدادی دیزل ژنراتور صورت گرفته تا از فشار روی شبکه برق کاسته شود.

وی با اشاره به‌پیش بینی سال خوب برای شرکت با وجود تمام چالش‌ها، از مسئولان خواست در جریان قطعی گاز توجه ویژه به صنایع و علی‌الخصوص صنایع خاص که مواد اولیه را تولید می‌کنند داشته باشند و با دید بازتر و دقت بیشتر در حوزه انرژی همکاری داشته باشند.

مهندس زند در رابطه با فرآیند خصوصی‌سازی این شرکت نیز اظهار داشت: در آخرین جلسه، هیات واگذاری تشکیل و قیمت‌گذاری صورت گرفته و باید منتظر ادامه روند بود.

وی ضمن ابراز گلایه از سیستم خصوصی‌سازی، افزود: این سیستم دست‌وبال شرکت‌ها را می‌بندد زیرا که برای انجام هر مرحله از کار باید کسب اجازه کرد و این امر باعث پیچیده‌تر کردن فرآیندها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ۱۵ سال تکلیف شرکت هنوز مشخص نشده بنابراین باید بگذارند شرکت کار خود را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین برنامه سال ۱۴۰۲ این شرکت را تولید ۳۰ هزار تن محصول و ۳۵ هزار تن‌فروش اعلام کرد و گفت: تعطیلات خاصی هم در نوروز نخواهیم داشت و از همان روزهای ابتدایی سال تولید شروع می‌شود تا در فصول سرد سال و محدودیت سوخت، دچار چالش نشویم.

 وی افزود: امسال نیز تولید ۳۰ هزار تُن محصول در این واحد صنعتی پیش‌بینی‌شده بود که ۲۸ هزار تُن آن تولید شد.

وی با اشاره به افزوده شدن دو منبع جدید برای تأمین مواد اولیه شرکت با قیمت و شرایط مناسب، گفت: این در حالی است که در راستای حمایت از صنایع داخلی شهرستان و استان و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی تا حد امکان خریدها از صنایع شهرستان انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این میان برای حفظ منافع شرکت، از منابع جدید نیز خریدها صورت می‌گیرد که در این راستا قراردادی نیز با یکی از شرکت‌ها منعقدشده و حتی سبد کاملی از محصولات موردنیاز نیز تهیه‌شده تا در سال آینده دچار چالش نشویم.

مهندس زند با تأکید بر اینکه در تهیه مواد اولیه مشکلی نداریم، اظهار داشت: با موافقت مجمع عمومی مقرر شد حدود ۱۰ هزار تن واردات و ۳۰ هزار تن تولید داشته باشیم و از سود حاصله برای ارتقای ماشین‌آلات و سطح کیفی محصولات بهره‌مند شویم.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین گفت: هم‌اینک ۱۸ شرکت از پیمانکاران نفتی برای تأمین لوله‌های مورد نیاز خود با ما قرارداد دارند.

وی بابیان اینکه نوسازی ماشین‌آلات در شرکت لوله گستر اسفراین در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: تلاش می‌شود تا با ایجاد خط جدید تولید، ظرفیت افزایش یابد.

مهندس زند به آزمون استخدامی جدید شرکت نیز اشاره کرد و گفت: د رنتیجه این آزمون استعدادهای خوبی در استان و شهرستان شناسایی شد که می‌توانند برای استان تأثیرگذار باشند.

وی افزود: نتایج این آزمون بعد از گزینش نهایی اعلام‌ می‌شود و نیروهای جدید بعد از طی یک دوره آموزشی در یکی از مراکز صنعتی، با سطح کیفی خوبی وارد فرآیند کار خواهند شد.

وی اظهار کرد: شمار زیادی از نیروهای شاغل در لوله گستر اسفراین به بازنشستگی نائل شده‌اند که در این راستا پیگیری‌های لازم در این زمینه از حدود یک سال گذشته برای جذب نیرو انجام که مورد موافقت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این آزمون استخدامی، برای بومیان اسفراین امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است همچنین فرزندان کارکنان بازنشسته این شرکت در اولویت استخدام قرار دارند و امتیاز ایثارگری داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند هم دارای اهمیت است.

زند ادامه داد: لوله گستر اسفراین سال گذشته رکوردشکنی بی‌سابقه‌ای در تولید داشت و اکنون با جذب نیروهای جدید و متخصص شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 

2300 داوطلب شرکت در آزمون استخدامی

مدیر پروژه فرآیند استخدامی در شرکت لوله گستر اسفراین نیز با اشاره به برگزاری فرآیند برگزاری آزمون توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور، گفت: درمجموع ۲۳۰۰ نفر داوطلب شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که بر اساس دفترچه تدوین‌شده ۱۷۶۰ نفر حائز شرایط آزمون کتبی و ورودی آزمون غربالگری شدند.

دکتر دیانتی به دعوت از یک هزار نفر برای مصاحبه آزمون روانشناسی و تخصصی افزود: تیم مصاحبه‌کننده از زبده‌ترین افراد در حوزه فنی و تخصصی و رفتاری و حرفه‌ای‌ترین ارزیابان کشور بودند.

وی به استعدادهای خوب، کم‌ادعا، وظیفه‌شناس و عملیاتی موجود در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در نهایت ۱۸۰ نفر برای استخدام در شرکت برگزیده خواهند شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه