ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کولاک اسب‌های خراسان شمالی؛

فرزندان جرگلان بر بام قله اسبدوانی ایران ایستادند

رئیس هیات سوارکاری بجنورد گفت: طی هفته هجدهم کورس پاییزه گنبد کاووس نژاد ترکمن، مقام های قهرمانی در اختیار اسب‌های خراسان شمالی قرار گرفت.

 

فرشاد خطیب در گفتگو با مهر اظهار کرد: هفته هجدهم کورس زمستانه گنبد کاووس روز پنجشنبه، ۱۸ اسفند ماه برگزار شد و در دور اول اسب آتای محسن به مالکیت محمد مرادی و ابراهیم داوری با مربی گری علی انفاس و چابک سواری رضا فهیمی موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند.

وی افزود: همچنین در این دور اسب خان بیگلر گز به مالکیت برادران خانزاده موفق شد عنوان سومی را کسب کند.

خطیب گفت: در دور هشتم این رقابت‌ها در مسافت ۱۷۰۰ متر اسب تاخته رستم خانی به مالکیت زنده یاد چابکسوار یونس انفاس با مربی گری علی انفاس و چابک سواری رضا فهیمی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

خطیب در پایان خاطرنشان کرد: رضا فهیمی فرزند جرگلان به عنوان بهترین چابک سوار روز اول از هفته هجدهم کورس زمستانه ۱۴۰۱ گنبدکاووس معرفی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه