ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

امام جمعه بجنورد:

باورهای دینی مردم همراه دشمنان را شکست داده است

امام جمعه بجنورد اقدامات دشمنان در مدارس را نشانه پایبند نبودن آنان به ارزش‌های انسانی دانست و گفت: باورهای دینی مردم همراه دشمنان را شکست داده است.

 

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: حفظ و نگهداری درختان یک وظیفه همگانی و عمومی است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به خطرات نابودی جنگل‌ها، گفت: نه تنها باید جلوی قطع بی رویه درختان را بگیریم بلکه باید با کاشت درخت بر میزان سرانه جنگل‌های کشور و منابع طبیعت آن بی افزاییم.

وی با بیان اینکه مسمومیت دانش آموزان بار دیگر چهره واقعی دشمنان را نمایان کرد، خاطرنشان کرد: این کار غیر انسانی نشان داد که دشمنان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزاری استفاده می‌کنند و پایبند به هیچ ارزش انسانی نیستند.

حجت الاسلام نوری افزود: از ابتدای انقلاب دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی تلاش کردند و هر بار با یک ترفندی سعی در ناامیدی مردم داشتند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: ابتدا جنگ را بر این کشور تحمیل کردند و بعد تحریم‌ها گسترده و بعد از آن نیز اغتشاشات را در کشور ایجاد کردند اما در برابر باورهای دینی مردم ایران به شکست رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر تکریم یاد شهدا، بیان کرد: وظیفه هر ایرانی است که یاد شهدا را گرامی بدارد و حرمت خانواده‌های آنها را نیز نگه دارد زیرا که شهدا برای پیشرفت ایران اسلامی از جان مایه گذاشتند و در این مسیر از هیچ ایثاری دریغ نکردند.

وی افزود: آنها افرادی بودند که از زندگی و فرزندان خود گذشتند و با حضور در جبهه‌های نبرد نگذاشتند قطار توسعه کشور متوقف شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه