ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل آموزش و پرورش در گفت و گو با اترک:

تعلیم و تربیت طبق روال عادی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به این که تعلیم و تربیت در مدارس طبق روال عادی در جریان است این اطمینان خاطر را به والدین داد که جای نگران نیست و فرزندان شان را تا پایان سال راهی مدارس کنند.

ابوالقاسم اکبری در گفتوگو با اترک با تشریح آخرین وضعیت مشکلات پیش آمده برای تعدادی از  دانش آموزان استان در پی موارد مشکوک مسمومیت مدارس در کشور گفت: خوشبختانه حال تمام دانش آموزانی که طی روزهای گذشته در بجنورد و اسفراین احساس ناخوشی و مشکلات تنفسی کرده بودند خوب است و  تمام این دانش آموزان در سلامت کامل به سر می برند.

وی با بیان این که نظام آموزشی کشور و استان با اقتدار در خدمت دانش آموزان این مرز و بوم است ادامه داد: صیانت از سلامت دانش آموزان از اولویت های جدی آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های متولی حفظ و حراست از امنیت جامعه است.

وی با تاکید بر این که تعلیم و تربیت در  مدارس استان تا ۲۸ اسفند طبق روال عادی جاری و ساری است خواستار آن شد که اولیای گرامی دانش آموزان به دور از توجه به شایعاتی که قصد تعطیلی تعلیم و تربیت و تشنج در جامعه دارند با اطمینان خاطر فرزندان شان را راهی مدارس کنند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید مجدد بر توجه ویژه آموزش و پرورش استان به سلامت دانش آموزان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری به ویژه طی یک ماه اخیر جلسات متعددی با مدیران شهرستان ها، مدیران مناطق و مدارس، مربیان بهداشت و سلامت، مربیان پرورشی و حتی خدمه مدارس برگزار شده و توجیهات لازم برای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان انجام شده است.

به گفته وی طی روزهای گذشته برنامه های آموزشی در مدارس بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شده است و تمام مدارس استان به مناسبت نیمه شعبان جشن داشته اند و در این روزها فرزندان خانواده بزرگ فرهنگیان نیز همچون دیگر دانش آموزان بدون هیچ نگرانی سر کلاس های درس حاضر شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: با هوشیاری معلمان و مربیان و خانواده دانش آموزان یکی دیگر از توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی برای به چالش کشیدن جامعه خنثی شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه