ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

باید تلاش کنیم هیچ محله کم برخورداری در گرگان وجود نداشته باشد

اترک/نرگس حسین زاده: شهردار گرگان گفت: باید با کمک همدیگر تلاش کنیم تا هیچ محله کم برخورداری در شهر وجود نداشته باشد.

 سید محمدرضا سیدالنگی در مراسم آغاز اقدامات جهادی «محله ما» در کوی اوزینه افزود: براساس مطالعات انجام شده از سال96 تا  سال گذشته، 2020 محله کم برخوردار در کشور شناسایی شدند که 21 محله آن از جمله کوی اوزینه جزو محلات کم برخوردار شهر گرگان محسوب می شوند.

سیدالنگی اظهارکرد: بر اساس این مطالعات، کوی اوزینه به عنوان کم برخوردار شناسایی شد زیرا این محله با وجود وسعت بسیار، سرانه مورد نیاز در حوزه های مختلف را در اختیار ندارد.

وی با اشاره به اینکه گرگان دارای 109 محله است، خاطر نشان کرد:  ما در مدیریت شهری، توسعه عدالت محور را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و بودجه شهرداری را مختص محلات کم برخوردار لحاظ می کنیم.

 شهردار گرگان تصریح کرد: انشاءالله با همکاری نهادهای مختلف همچون سپاه و بسیج، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای رفع محرومیت و حل مسائل و مشکلات محلات کم برخوردار با محوریت قرارگاه جهادی اقدام کنیم.

سیدالنگی یادآور شد: باید با همدیگر عهد ببندیم همگی پای کار باشیم تا هیچ محله کم برخورداری در شهر گرگان وجود نداشته باشد و میراث خوبی برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه