ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اتمام پروژه مسکن مهر هشتگرد تا پایان ۱۴۰۲

اترک/فراهانی: وزیر راه و شهرسازی ضمن افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: پرونده مسکن مهر در این منطقه تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: پروژه مسکن مهر در این شهر تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه واحدهایی که امروز به بهره‌برداری رسیده است بیش از ۱۰ سال از آغاز آن گذشته بود، یادآور شد: از این میان ۶۶۰ واحد ۱۰۰ متری به صورت سه طبقه‌ای و شبه ویلایی ساخته شد و مابقی در متراژ کمتر و به شکل آپارتمان به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسؤول تصریح کرد: ۱۰ هزار واحد در پردیس و ۷ هزار واحد در پرند تحویل مخاطبان شده است و ۲۵۰۰ واحد دیگر در دستور کار قرار دارد.

 

پروژه‌های نیمه کاره اولویت دولت است

بذرپاش در بخش دیگری با اشاره به اینکه این پروژه‌های نیمه کاره به صورت ویژه در دستورکار دولت است، یادآور شد: تلاش خود را بکارگرفته ایم باتوجه به اختلاف هزینه‌ها از زمان ثبت نام پروژه‌های مسکن مهر تا به امروز از منابع دولت استفاده کرده و در قالب نهضت ملی مسکن به مردم خدمات ارائه کنیم.

به گفته وی برخی از پروژه‌های مسکن مهر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند اما برخی دیگر تا ۹۰ درصد نیز پیشرفته است، از این رو به تناسب پیشرفت بیشتر اولویت بندی کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در نظر داریم با توجه به موقعیت زمین و جمعیت مسکن‌ها در قالب سه طبقه ای و به شکل خانه‌های ویلایی آماده بهره برداری شود.

بذرپاش با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در شهرهایی با کمتر از ۲۵ هزار نفر حتما ویلایی خواهد بود، اضافه کرد: این امر در شهرهایی با جمعیت بالاتر نیز ممکن است، در صورتی که اراضی مورد نیاز در موقعیت جغرافیایی مناسب وجود داشته باشد.

تکمیل ۶ هزار واحد مسکن مهر هشتگرد در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز گفت: سه هزار واحد در خرداد ماه ۱۴۰۲ و سه هزار واحد دیگر در را شهریورماه تکمیل می‌کنیم.

عباس قنبری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، گفت: امروز ۲هزار و دویست واحد مسکونی با حضور مقام عالی وزارت افتتاح شد.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان، بیان کرد: اطلاع داریم که چندین سال منتظر آماده شدن مساکن خود بودید اما قول می‌دهیم که ت پایان سال ۱۴۰۲ همه مساکن مهر را به اتمام برسانیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حدود ۶ هزار واحد دیگر باقی مانده است، افزود: سه هزار واحد در خرداد ماه ۱۴۰۲ و سه هزار واحد دیگر در را شهریورماه تکمیل می‌کنیم.

 

شهرسازی به سبک ایرانی-اسلامی در دستورکار است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نیز گفت: امروز سیاست‌های ما در نگاه مسکن سازی و شهرسازی برای ایجاد سکونت‌گاه‌های با کیفیت برای زیست مومنانه و مهدویت است.

علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، گفت: امیدواریم با فعالیت و کار جهادی بتوانیم کمبودها، نواقص و کاستی‌های که برای کیفیت زندگی شما مورد نیاز است با سرعت بالا جبران کنیم.

وی با بیان اینکه امروز همکاران ما با تلاش جهادی توانستند پروژه‌ها را به نقطه‌ بهره‌برداری برسانند، افزود: کارهای نکرده و نواقص بسیار زیاد است در این میان صبر، حوصله و همراهی شما عزیزان برای تکمیل پروژه‌ها و رفع نواقص باعث خواهد شد همکاران با انگیزه بیشتر بتوانند پروژه‌های باقی مانده را به نتیجه برسانند.

جعفری در خصوص سیاست‌های مسکن سازی و شهرسازی، گفت: امروز سیاست‌های ما در نگاه مسکن سازی و شهرسازی برای ایجاد سکونت‌گاه‌های با کیفیت برای زیست مومنانه و مهدویت است.

وی با اشاره به ایجاد الگو شهر ایرانی-اسلامی، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار شما برای ارتقا سطح کیفیت زندگی و همچنین ایجاد الگو شهر ایرانی_اسلامی و با هویت تلاش کنیم تا آن چه فراخور شان و لیاقت شما هست برای محیط زندگی فراهم کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برنامه ریزی‌های برای سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود که امیدواریم بسیاری از نواقص گذشته و مشکلات حل شود، افزود: امکاناتی را که برای رفع مشکلات مورد نیاز است باسرعت بالا برطرف کنیم تا لبخند رضایت را در چهر شما شاهد باشیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه