ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعطیلی در تعطیلات!

کمیته اضطرار آلودگی هوا اعلام کرد، مدارس و دانشگاه ها تعطیل است...

کمیته سرما و صرفه جویی در مصرف گاز اعلام کرد، مدارس و دانشگاه ها تعطیل است...

به گزارش اترک، یک سال است که‌ کمیته فلان، کمیته بهمان به بهانه های مختلف، مدارس و دانشگاه ها و بطور کلی، آموزش را تعطیل می‌کنند. البته، نام تعطیلی عوض شده و پس از دوران کرونا، حالا دیگر نمی گویند آموزش و پرورش تعطیل است، بلکه نام آنرا تغییر داده اند و اینطور عنوان می شود که آموزش بر بستر شاد انجام خواهد شد؛ که این نام دیگر تعطیل کردن آموزش و پرورش است.

تا سال گذشته، تعطیلات بهانه های مختلف داشت، از کرونا گرفته تا مصرف زیاد انرژی، برق در تابستان و حالا گاز در زمستان، براحتی آموزش را تعطیل می کنند.

حالا اما، تعطیلات به بهانه استفاده از مراکز بوم گردی، به پنج شنبه  ها رسیده و مدیر کل توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی اعلام کرده که موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در دولت تصویب شده و منتظر تصویب مجلس است!

+تجارت با جهان تعطیل!

از ۷ روز هفته، عملا ۴ روز آن تعطیل است. در بخش تجارت با جهان، عملا ما ۴ روز تعطیلات داریم و تجار و بازرگانان ما فقط ۳ روز در هفته می توانند با دنیا، تعامل و تجارت داشته باشند.

شنبه و یکشنبه، اروپا و آمریکا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان  تعطیل هستند و پنجشنبه و جمعه، کشور ما تعطیل است و این یعنی، عملا  فقط ۳ روز در هفته فرصت هست تا با دنیا تعامل تجاری داشته باشیم...

+آموزش، تعطیل بردار نیست

جدای از بخش تجاری، یک دهه است که آموزش در کشور ما، تبدیل به مرغ عزا و عروسی شده و دولت های مختلف ،به بهانه های گوناگون، آموزش را تعطیل می کنند و این موضوع، ضربه بزرگی به حیاتی ترین بخش توسعه می زند که اثرات آن، همین الان هم نمود پیدا کرده و در آینده، کاملا مشهود خواهد بود

+تعطیل کردن هنر نیست

تعطیل کردن بخش های مختلف در کشور، هنر نیست و نشان از بی تدبیری مدیران عالی و میانی کشور دارد. تعطیل کردن، فقط حواله دادن مشکلات به آینده است و هیچ دردی از مسائل و معضلات مملکت، دوا نخواهد کرد.

دولت های قبلی، در تعطیل کردن قسمت های مختلف، حداقل جانب احتیاط را رعایت می کردند، اما در دولت سیزدهم، عملا تنها راهکار، ظاهرا تعطیل کردن است که پس از کرونا و برق و حالا گاز، ظاهرا گردشگری هم به بخش های پیشنهاد دهنده تعطیلی اضافه شده است!

خداوند، ایران و ایرانیان را از شر بی تدبیری، برهاند

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه