ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار خراسان‌شمالی بر استفاده برابر معلولان از امکانات شهری تاکید کرد

اترک: استاندار خراسان شمالی با تاکید بر استفاده برابر معلولان از امکانات شهری، گفت: اماکن عمومی و حمل و نقل باید برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شود.

به گزارش اترک، محمدرضا حسین نژاد در همایش روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار داشت: تمامی بخش های دولتی، ساختمان های عمومی و ادارات ملزم به رعایت قانون مناسب سازی اماکن برای معلولان هستند و فرمانداران نیز باید نظارت کافی بر اجرای این قانون داشته باشند.

وی افزود: فراتر از قانون جامع حمایت از معلولان، استفاده متقابل همه افراد جامعه از امکانات باید یکسان باشد که این امر با پیشرفت تکنولوژی میسر شده است.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه شهر متعلق به همگان است، خاطر نشان کرد: برخی ها بر این باور هستند که شهر اکثریت را در برمی‌گیرد در حالی که این تفکر کاملا اشتباه است و همه مردم به ویژه افراد دارای معلولیت باید از امکانات شهری بهره ببرند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای حمایت همه جانبه از افراد دارای معلولیت فراهم شود که قابلیت تحول هم داشته باشد به گونه ای که فرمانداران از تمام توانمندی های جامعه معلولان استفاده کنند.

وی با تاکید بر به کارگیری خلاقیت و نوآوری افراد دارای معلولیت، گفت: با تفکر خلاق و محبت مردم باید به سمتی حرکت کنیم که تمام فضاهای مورد استفاده برای معلولان هم باشد.

در این آیین از افراد معلول موفق استان در حوزه های علمی و هنری تقدیر به عمل آمد.

۱۱۳ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی استان قرار دارند که شامل معلولان، سالمندان، زنان خود سرپرست، کودکان و سایر گروه هدف می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه