ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ذخیره سازی بیش از ۱۵۰۰۰ تن شن و نمک در راهدارخانه‌ها

اترک: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ذخیره سازی بیش از ۱۵۰۰۰ تن شن و نمک در راهدارخانه های استان خبر داد.

به گزارش اترک، محمد مشتری گفت: این میزان شن و نمک برای بازگشایی محورهای برفگیر استان در مرحله اول برنامه ریزی و ذخیره سازی شده است که با توجه به نیاز شهرستان ها و شرایط بارش قابل افزایش است.

وی افزود: ۲۵ راهدارخانه شامل ۱۷ راهدارخانه ثابت و ۸ راهدارخانه فصلی در این استان به منظور راهداری زمستانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵۴ نفر از نیروهای راهداری استان در عملیات راهداری زمستانی فعالیت دارند.

به گفته وی ۴۶ دستگاه ماشین آلات سبک، ۱۰۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین در عملیات راهداری زمستانی به کارگیری می شود. 

مشتری با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی اظهارکرد: با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی‌های فصلی، تمام تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی اندیشیده و ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری اورهال شده است.

این مسئول از کاربران جاده ای خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های استان تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه