ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حدود ۸۰ درصد مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است

اترک: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: پدیده خشکسالی و وضعیت نامناسب منابع آبی موجب شد تا امسال حدود ۸۰ درصد از حجم سدهای این استان خالی باشد بنابراین منابع آبی باید به خوبی مدیریت شود.

به گزارش اترک به نقل از ایرنا، سید عقیل مرتضوی اظهار کرد: وضعیت حجم مخازن سدهای این استان تا حدودی در سال گذشته خوب بود اما در سال جاری اثرات خشکسالی خود را نشان داده است و وضعیت این منابع آبی روز به روز کاهش می‌یابد.

وی افزود: ورودی آب به سدهای این استان بستگی به بارش باران، برف و سیلاب زمستانه دارد که متاسفانه وضعیت بارندگی در سال جاری نسبت به سال گذشته و حتی طولانی مدت کاهشی بوده است و این منابع آبی امسال نیز از سیلاب تابستانه بی بهره بودند.

مرتضوی اضافه کرد: اخیراً در بیشتر استان‌ها سیلاب جاری شد و حتی برخی از سدها وضعیت مناسبی نیز پیدا کردند، ولی خراسان شمالی همچنان با پدیده خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند که در ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: بخشی از آب شرب مورد نیاز این استان از سه سد شیرین دره در مانه و سملقان، بارزو در شیروان و بیدواز در اسفراین تأمین می‌شود که اینک حجم مخزن سد بارزو خالی است و مدار آب شرب نیز از این منبع آبی قطع شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه