ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عدم همدلی مهم‌ترین آسیب شهر بجنورد

اترک: شهردار بجنورد، عدم همدلی را مهم‌ترین آسیب برای مرکز استان خراسان شمالی عنوان کرد.

 

 

به گزارش اترک، جواد حمیدی با حضور در دفتر مرکزی روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا به مناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه رسالت خبری بسیار سخت است، گفت: رسالت خبرنگاران‌ همانند حرکت بر روی لبه تیغ است که به‌واسطه یک‌قلم جابجا می‌شود و شغل خبرنگاری هم از عهده هر فردی برنمی آید مگر اینکه شخص دارای سیاست، درایت، مطالعه و اهل‌فن باشد.

وی افزود: رسالت دقیق و دست اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار صحیح در مجموعه روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا به‌وضوح قابل مشاهده بوده و بنده یکی از دنبال کنندگآن‌همیشگی این مجموعه رسانه ای هستم.

حمیدی با بیان اینکه دست‌یابی به توسعه نیازمند همکاری و همدلی همه‌جانبه رسانه‌ها، مسئولین و مردم است، اظهار کرد: یکی از ضربه‌ها و آسیب‌های جدی شهر بجنورد به‌عنوان مرکز استان خراسان شمالی، عدم همدلی است که در تمام مجموعه‌ها بدون استثنا وجود دارد و مدیریت شهری هم از این امر مستثنا نیست.

وی نقد منصفانه را راهکاری برای پیشرفت عنوان کرد و افزود: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری از نقد استقبال می‌کند اما درصورتی‌که نقد منصفانه و همراه با راهکار باشد، اگر شخصی به بنده به‌عنوان یک مدیر نقد دارد باید همراه با نقد راهکار را هم ارائه دهد تا مسائل و مشکلات زودتر رفع شوند.

حمیدی در خصوص وضعیت جمع‌آوری سگ‌های ولگرد هم گفت: موقعیت جغرافیایی شهر بجنورد به نحوی است که اطراف آن را روستاها احاطه کرده‌اند و سگ‌های ولگردی که اکنون در سطح شهر وجود دارند از همین روستاها وارد شهر شدند.

وی اضافه کرد: میزان زایش سگ زیاد است و از طرفی هم به دلیل برخی مسائل، شهرداری قادر به از معدوم کردن سگ‌ها نیست از این‌جهت به‌اجبار بایستی آن‌ها را در محلی جمع‌آوری و بعد از مدتی در خارج شهر رهاسازی کنند که بازهم این چرخه ادامه خواهد داشت.

شهردار بجنورد در خصوص ضرورت استفاده از حفاظ کارگاهی در بحث ساختمان‌سازی سطح شهر گفت: درگذشته کارفرمایان از گونی به‌عنوان حفاظ استفاده می‌کردند اما الان با تصویب طرحی در این خصوص، استفاده از حفاظ کارگاهی ضرورت دارد چراکه علاوه بر تأمین امنیت جان شهروندان و کارگران که در درجه اول حائز اهمیت است موجب زیباسازی و حفظ تجهیزات کارگاهی هم می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه