ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

به همت مجتمع صنعتی اسفراین؛

تجلی عاشقانه‌های حسینی با طبخ و توزیع 3 هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم

اترک: مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: 3 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام و احسان حسینی، توسط این مجتمع در دهه اول محرم طبخ و توزیع شد.

 

به گزارش اترک، سعید کاظمی، طرح اطعام و احسان حسینی را یکی از برنامه‌های این مجتمع در ایام حزن و اندوه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) عنوان کرد و اظهار داشت: به همت مجتمع صنعتی اسفراین، در طرح اطعام و احسان حسینی، 2 هزار پرس غذا در آشپزخانه مجتمع صنعتی اسفراین پخت و در بین عزاداران حسینی (ع) توزیع شد و هزار پرس غذای گرم نیز با محوریت مجتمع فولاد و توسط هیأت آشپزی محبان الحسین (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و در بین نیازمندان اطراف شهر توزیع شد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه پخت و توزیع این احسان و نذری توسط مجتمع صنعتی اسفراین در قالب پویش احسان و همدلی در دهه اول محرم اجراشده است خاطرنشان کرد: هیچ حسی بالاتر از عشق به امام حسین (ع) برای خادمین اهل‌بیت (ع) وجود ندارد و ما هرچه داریم از سالار شهیدان داریم.

سعید کاظمی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و مراسم عزاداری و پذیرایی در دهه اول محرم در محل نمازخانه امام حسن مجتبی (ع) مجتمع جهت کارکنان و برپایی ایستگاه صلواتی جهت توزیع شربت در روزها و شبهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در محل موکب مجتمع صنعتی اسفراین در میدان اصلی شهر را از دیگر اقدامات این مجتمع بزرگ صنعتی در ایام محرم عنوان کرد.

وی اظهار داشت: انجام تبلیغات محیطی متناسب با ایام محرم و نصب پرچم‌های عزاداری، سیاه پوش کردن میادین و معابر در این مجتمع از دیگر اقدامات مجتمع صنعتی اسفراین به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه