ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

وقوع ۴ فقره تصادف با ۶ مجروح در محورهای خراسان شمالی

رئیس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع ۴ فقره تصادف در محورهای استان با ۶ نفر مجروح طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 

سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد تصادف در محورهای استان، بلافاصله گشت پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های اعلام شده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث که طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای سطح استان به وقوع پیوست، ۶ نفر مجروح شدند، افزود: با بررسی های انجام شده علت این حوادث عدم توجه به جلو، تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سرهنگ اسپیدکار همچنین با بیان اینکه در محورهای سطح استان، بارش مقطعی باران را شاهد هستیم، تصریح کرد: گردنه های اسدلی و امین الله نیز مه آلود بوده و لازم است تا رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه در این روزها به هیچ عنوان از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، گفت: به دلیل اینکه خیابان‌ها و معابر لغزنده است، خودروها باید با سرعت پایین‌تر از حد معمول تردد کنند.

وی بیان کرد: امکان دارد رانندگان ترافیکی سنگین‌تر از روزهای قبل را تجربه کنند به همین دلیل توصیه می‌شود باک بنزینشان را پر کنند و از سالم بودن برف پاک کن‌هایشان اطمینان داشته باشند.

اسپیدکار گفت: به هیچ عنوان خودروهایی که نقص فنی دارند را در این شرایط بارندگی استفاده نکنید؛ چراکه ممکن است در وسط راه خراب شود و بر ترافیکی که بر اثر لغزش معابر ایجاد شده است، اضافه کند.

رئیس پلیس راه استان در پایان ضمن تاکید بر اینکه رانندگان مراقب عابران پیاده باشند گفت: بررسی برف پاک کن و چراغ‌ها در شرایط بارندگی یکی از موارد مهمی است که هر راننده باید انجام دهد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه