ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیر بهره برداری شرکت:

پیمانکاران بازوان اجرایی گاز آذربایجان شرقی در توسعه هستند

 اترک/محمدپور: مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: پیمانکاران بازوان اجرایی این شرکت در توسعه و آبادانی استان هستند.

خسرو آریان پور با اشاره به اهمیّت فعالیت پیمانکاران در اجرای پروژه های گازرسانی گفت: در تمامی پروژه های شرکت، پیمانکاران مجرب و دارای صلاحیت بکار گرفته شده و روند انجام امور محوله طی پایش مستمر دستگاه نظارت و برگزاری جلسات دوره ای کنترل پروژه، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: تأمین نقدینگی اجرای پروژه، ملاقات های حضوری و جلسات کنترل پروژه، رسیدگی به موقع به صورت وضعیت های کارکرد، شفافیت های قانونی، استفاده از ظرفیت قانونی سامانه ستاد برای ایجاد بستر رقابت عادلانه بین شرکت کنندگان در مناقصات و... از مهم ترین اقدامات شرکت در حمایت از پیمانکاران اجرایی است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی اظهار داشت: علی رغم مشکلات نقدینگی و تحریم های ظالمانه، تمامی پروژه های گازرسانی در موعد مقرر به اتمام رسیده و در برخی از شاخص های گازرسانی، عملکردی فراتر از تعهدات اجرایی داشته ایم.

مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی تصریح کرد: تدوین الزامات زیست محیطی برای پیمان های اجرایی، بازدیدهای مدون از پروژه ها، تعیین ناظرین مجرب، ارزیابی عملکرد پیمانکاران، مدیریت بودجه ها و... از جمله اقدامات اجرایی به منظور نظارت و بررسی عملکرد اجرایی پیمانکاران است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه