ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کالاهای باکیفیت داخلی ضامن تولید پایدار در مجتمع گاز پارس جنوبی

اترک/سلطان نژاد: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت های دانش بنیان برای ادامه ی مسیر درخشان و چشمگیر در مجتمع گاز پارس جنوبی باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افرایش داده و مطابق با استانداردهای جهانی حرکت کنند.

احمد باهوش با تاکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت های فعال دانش بنیان اظهار کرد: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقش بسیار مهم و تاثیرگزاری در افزایش تولید و تامین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی کنند و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

باهوش در ادامه به شروع فصل تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع اشاره نمود و بیان کرد: در حال حاضر یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی می باشد و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در بازه زمانی تعمیرات اساسی موجبات رشد بهره‌وری و تولید حداکثری گاز در فصول سرد سال را رقم خواهد زد و "کیفیت تجهیزات" یک نکته ی بسیار کلیدی و اساسی می باشد.

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه های مجتمع برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه