ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

درخشش دانش آموزان ایران قوی در گرو کشف وشکوفایی استعدادها است

اترک/ جواد پژمان: همایش «دختران ایران قوی» در راستای تقدیر و تجلیل 191 نفر از دانش آموزان دختر برتر شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵٧ با عنایت به آموزه های دینی و رهبری پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و مردم نقش پر رنگی در این پیروزی داشتند.

 وی با بیان اینکه در تمام دوران انقلاب اسلامی، مردم حضور پرشکوه داشته و در تمام عرصه ها نقش اساسی و جدی ایفا کردند اظهار کرد:  هر کجا مردم حضور داشتند، هم زنان بودند و هم مردان، از زمان اعتراضات پیش از انقلاب اسلامی و بعد از آن در انتخابات و راهپیمایی ها و نیز در ٨ سال دفاع مقدس نیز شاهد نقش آفرینی های بسیاری از سوی زنان غیور در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی بوده و هستیم و اکنون نیز بعد از چهل و سه سال، تکیه نظام به مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با عنایت به اینکه، اساس جمهوری اسلامی ایران آموزه های دین مبین اسلام است که از لحظه ظهور؛ جایگاه ویژه و خاصی برای مقام زن قائل شده، خاطرنشان کرد: پیامبر عظیم الشأن اسلام، در عصر جاهلیت که مردم از دختردار شدن خود شرم داشته و آنها را زنده به گور می کردند، در میان جمع به دخترش احترام می گذاشت و با این عمل خود، جایگاه رفیعی به دختر و زن داد و اهل بیت ایشان نیز نگاه ویژه ای به زن و جایگاه زن داشته اند لذا نگاه به زن پس از اسلام متفاوت شد.

کریمیان در ادامه گفت: در جامعه جهان امروز، با فرهنگ مبتذل و غربی مواجه هستیم که مشابه همان نگاه عصر جاهلیت است و به زن نگاه ابزاری دارد، اما در نظام اسلامی ما جایگاه زن بالاست و مقام زن در آن ارج نهاده می شود همانطور که در سطوح اجتماعی و علمی کشور شاهد نقش آفرینی و حضور پررنگ زنان و دختران موفق هستیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه دختران ایران صاحب استعدادهای بسیار ارزشمندی هستند که به کمک آموزش و پرورش و خودشان می بایست ابتدا استعدادهای آنها شناسایی و سپس شکوفا شود، اظهار کرد: دشمن همواره درصدد تخریب فرهنگ، به ویژه در میان دختران است، لذا امیدواریم با توجه به نقش زنان و دختران در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد آن باشیم که در آینده ای نه چندان دور دانش آموزان ما در مسیر تمدن نوین اسلامی ایران خوش بدرخشند. 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه