ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان خراسان شمالی در بهار امسال

اترک: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در بهار امسال برای تسهیلات اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

به گزارش اترک، مجید الهی راد با اشاره به اینکه امسال ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان زیر پوشش هدفگذاری شده است گفت: این میزان اعتبار برای ۹ هزار و ۴۳ طرح  هدفگذاری شده است که در بهار امسال برای هزار و ۲۴ طرح محقق شده است.

وی گفت: تسهیلات پرداختی در بهار امسال از هم افزایی صندوق ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، از تبصره ۱۸، یک و نیم میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: همچنین بانک های استان بیش از هفت میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این میزان اعتبار در مجموع ۴۵۰ میلیارد تومان بانک های استان، ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تبصره ۱۸ و چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تسهیلات اشتغال مددجویان تعهد شده است.

الهی راد گفت: این تسهیلات در قالب قرض الحسنه  با سود چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله است.

وی افزود: همچنین سقف این تسهیلات ۱۰۰میلیون تومان و بنابر نوع طرح است که از طریق بانک های عامل استان به نیازمندان پرداخت می شود.

وی گفت: بیشترین طرح های اشتغال مددجویان این استان دامپروری، کشاورزی و فرش است.

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه