ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جذب ۳۵ بهورز امسال در خراسان شمالی

اترک: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: امسال ۳۵ بهورز پس از گذراندن دوره ۲ ساله آموزش در خانه های بهداشت استان بکارگیری شدند.

به گزارش اترک، حسن براتی زاده اظهار داشت: سال گذشته نیز آزمون بهورزی در مرحله اول به‌صورت کتبی با حضور ۲۲۷ داوطلب برگزار شد.

وی افزود: آخرین فرایند جذب این داوطلبان در حال پیگیری است که درنهایت ۶۱ نفر در راستای تأمین نیروی بهورز در مراکز بهداشتی شهرستان‌های سطح استان به کار گرفته می‌شوند.

براتی زاده یادآور شد: هم اکنون ۴۰۰ بهورز در خانه های بهداشت روستایی استان فعالیت می‌کنند.

وی ارائه خدمات بهداشت و درمان را از نیازهای اصلی روستاییان دانست و گفت: جذب و حضور این بهورزان در مراکز و خانه‌های بهداشت استان کمک بزرگی به تأمین و رفع کمبود نیروی انسانی و ارتقای سطح سلامت مردم روستا می‌کند.

براتی زاده تصریح کرد: با توجه به ضرورت جایگزینی بهورزان خروجی به دلیل پایان خدمت و بازنشستگی، آزمون جذب نیروهای بهورز به‌صورت متناوب و برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه