ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هشدار اداره کل استاندارد به بهره برداران تجهیزات در شهربازیهای خراسان شمالی

اترک: معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد خراسان شمالی گفت: ۵۵ وسیله بازی و تفریحی در پارک ها و شهر بازی های استان موجود است که برای استفاده در ایام تعطیلات تابستان امسال باید تاییدیه مقررات استاندارد اجباری را دریافت کنند.

به گزارش اترک: احسان طاهری اظهار داشت:از این تعداد وسیله بازی؛ تاکنون ۱۵ مورد در حال بازرسی است و به زودی تاییدیه استانداری اجباری را دریافت می کنند و مابقی بهره برداران نیز که زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند باید در این مورد اقدام کنند.

وی تصریح کرد: وسایل بازی موجود در پارک ها و شهربازی ها توسط راهبر مدیریت می شود و شهرداری ها باید قرارداد این بهره برداران را مشروط به دریافت تاییدیه استاندارد تمدید کند و پس از تایید اداره کل استاندارد در معرض دید مردم قرار دهند.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد خراسان شمالی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی، تجهیزات پارکها و شهربازیها مشمول استاندارد اجباری است، عنوان کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهرهبرداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان فنی ذیربط انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ها نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی، پارک های بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند نیز جلوگیری کنند.

طاهری بیان کرد: بهره برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب کنند و شهروندان نیز از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه