ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز سی ان جی درمنطقه خراسان شمالی

اترک: مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: با مصرف روزانه ۳۱۴ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در خردادماه، بیش از ۱۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

مجتبی شکوری  مدیر شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی در استلن  به اترک گفت : جایگزینی سوخت سی ان جی در سبد سوخت خانوارها را از اولویتهای این شرکت برای کاهش مصرف سوختهای فسیلی است. وی  اظهار کرد: با مصرف روزانه ۳۱۴ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در خردادماه، بیش از ۱۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

شکوری در ادامه گفت: درحال حاضر ۳۰ باب جایگاه سی ان جی در سطح استان با ۱۳۰ نازل، فعال هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: در خردادماه ۱۴۰۱ مقدار ۹ میلیون ۸۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در جایگاههای عرضه توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شکوری ادامه داد: اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی وآژانسهای اینترنتی ازجمله دلایل رشد 10 درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته می باشد.

مجیدربانی رئیس سی ان جی منطقه خراسان شمالی نیز اظهار کرد: درحال  حاضر ۸۰ درصد از جایگاههای سی ان جی منطقه دارای تائیدیه استاندارد است و بیش از ۳۹ هزار خودور در طول شبانه روز سوخت مورد نیاز خود را از جایگاههای فعال دریافت می کنند.

وی افزود: مردم درهنگام ورود به جایگاههای سی ان جی نسبت به رعایت نکات ایمنی همچون تست سالیانه مخازن خودروها، پیاده نمودن سرنشین قبل از ورود به جایگاه، باز نمودن درب صندوق عقب خودرو و سوختگیری صرفا توسط اپراتور، توجه بیشتری داشته باشند تا ان شالله شاهد حوادث ناگوار جانی و مالی نباشیم.

ربانی اظهار داشت: طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و تاکسیهای اینترنتی با جدیت در استان در حال اجراست که تاکنون بیش از ۲۳۴۶ دستگاه خودرو در این طرح در استان دوگانه سوز شده اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه