ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شهرداری و شورای شهر با اولویت بندی پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کند

اترک: بازدید شهردار به همراه اعضای شورای شهر و با حضور دکتر حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین موسوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نظرآباد از پروژه های عمرانی شهر سطح شهر انجام شد.

به گزارش اترک، شهردار نظرآباد در این بازدید با بیان اینکه پروژه های شهر بر اساس نیاز شهروندان تعریف و اولویت بندی شده است، اظهارداشت: با بهره برداری از پروژه های زیرساختی به زودی شاهد افزایش شاخص های توسعه در شهر خواهیم بود.

علی صفری تصریح کرد: برای عمران و آبادانی شهر شبانه روزی تلاش می کنیم و نیازمند همراهی و صبوری مردم هستیم لذا پروژه‌های اهمیت‌داری که بر اساس نیاز و درخواست عمومی مردم است در اولویت قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه‌ریزی‌های شهری اولویت‌های کاری را مد‌نظر قرار داده و پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در سریع‌ترین زمان با اتخاذ تدابیر مناسب اتمام خواهد رسید.

ناصر اکبرزاده بیان کرد: با توجه به آنکه در حال حاضر اقدامات انجام یافته توسط شهرداری جای تشکر داشته برای توسعه و پیشرفت شهری باید از توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به نحو احسن استفاده کرد.

حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر که با نگاه توزیع عادلانه و حرکت به سمت مردم محوری در تلاش هستند، گفت: پروژه های عمرانی این شهرداری به روال منطقی و اصولی در حال عملیاتی و اجرایی شدن هستند و این روند مطلوب ترین روندی است که یک دستگاه اجرایی به ویژه شهرداری با توجه به تنوع فعالیت‌هایش می‌تواند داشته باشد.

حجت الاسلام  والمسلمین موسوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نظرآباد در این بازدید با بیان اینکه ما باید همه تلاش خود را در جهت تعریف و اجرایی کردن پروژه های بیشتر شهری انجام دهیم تا بدین وسیله سهم کوچکی در عمران و آبادی شهر داشته باشیم، بیان داشت: امیدواریم که مسئولان شهری با در اولویت قرار دادن فعالیت های اجرایی و عمرانی شهرداری در محدوده زمانی تعیین شده و یا حتی زودتر، پروژه های شهرداری را عملیاتی کنند.

گفتنی است بازدید از پروژه باغ بانوان ( باغ فدک) ، پروژه فرهنگسرا امام علی (ع)، پروژه پیاده راه سعادت پروژه هایی بودند که مسئولین شهر بازدید و از نزدیک مراحل تکمیل و‌ پیشرفت آنها را دیدند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه