ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مهارت آموزی راهی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان دیر

اترک: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر گفت: استعدادهای مددجویان بهزیستی نباید به زوال کشیده شود.

به گزارش اترک،حسین درویشی در نشست با رئیس بهزیستی شهرستان دیر آموزش های مهارتی را پلی میان توانمندسازی و اشتغال‌زایی این قشر جامعه دانست و افزود: توانمندسازی مددجویان بهزیستی در گرو آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی با اشاره به نقش مهارت آموزی در توانمندسازی و خودکفایی مددجویان بهزیستی تصریح کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای برای ارائه آموزش‌ها به منظور توانمندسازی مددجویان و معلولان تمام توان آموزشی خود را بکار خواهد.

درویشی با بیان اینکه تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای به جامعه هدف بهزیستی کاملاً پوشش داده شده است،اضافه کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای در نظر دارد در سال جاری با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت کارگاه های مهارتی در سطح مناطق آسیب پذیر اجتماعی نسبت به توانمندسازی نیروی‌های انسانی آسیب دیده و معلول برای تسهیل در ورود به بازار کار اقدام کند.

رئیس بهزیستی شهرستان دیر نیز ضمن تشریح فعالیت های بهزیستی گفت: جامعه هدف ما یک جامعه نیازمند با محدودیت های خاص است و تامین فضا، تجهیزات آموزشی، برنامه ریزی و اجرای آموزش های مورد توافق در مرکز مهارت آموزی بهزیستی می تواند مشکل اشتغال مددجویان را مرتفع نماید.

محمد کرمی با بیان اینکه قانون‌گذار بهزیستی را موظف کرده هرساله ۱۰ درصد از مددجویان را توانمند و از چرخه حمایت‌های مستمر خارج کند،افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید متناسب با توانایی ذاتی افراد و همچنین نیاز جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی مددجویان نقش مهمی دارد، تصریح کرد: تشویق مددجویان به منظور شرکت در کلاس‌های حرفه ‌آموزی از برنامه‌های اولویت دار بهزیستی شهرستان دیر است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه