ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حمایتهای ویژه از کارگران و وضعیت اشتغال بهکده رضوی

اترک: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از حمایت های ویژه از کارگران و وضعیت اشتغال بهکده رضوی خبر داد.

به گزارش اترک، مهدی اسلام خواه گفت: پایش وضعیت اشتغال موجود در بهکده رضوی، روند واحدهای دامپروری، ماشین آلات و ادوات کشاورزی و کارگاههای فعال این منطقه در خراسان شمالی بررسی شده است.

وی افزود: موقعیت استراتژیک دامی بهکده رضوی که از دیرباز در عرصه دامپروری و کشاورزی فعالیت داشته و هم اکنون به دلیل برخی موارد دچار مشکلات کارگری و مدیریت منابع شده است با بررسی دقیق و ارائه راهکارهای علمی نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

اسلام خواه استفاده از روش های دانش بنیان در کشاورزی و دامپروری را علاج معضل مزبور دانست و گفت: تلاش همه جانبه دستگاههای متولی رفع مشکلات این روستا و استفاده از فناوری های کشاورزی در راستای تحول در کشاورزی و تامین خوراک دام و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: شرکت سهامی بهکده رضوی دارای منابع بیش از ۴۰۰ هکتار زمین آبی دارای کشت است که برای برون رفت از وضعیت موجود و تعیین تکلیف معوقات با مشاوره های کارشناسی مرتفع خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه