ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ساخت پد بالگرد در منطقه سالوک

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: پد بالگرد به عنوان یک زیرساخت برای نشست و برخاست این ناوگان و کمک به مهار آتش سوزی ها در منطقه سالوک شهرستان اسفراین ساخته می شود.

به گزارش اترک، محمدحسین صالحی اظهار داشت: سالوک اسفراین یکی از مناطق مهم استان است که به لحاظ پوشش گیاهی و نیز تنوع جانواری حائز اهمیت است.

وی گفت: پد بالگرد به منظور نشست و برخاست بالگرد و سرعت دادن به کار مهار آتش سوزی های احتمالی در عرصه های طبیعی استان ایجاد می شود و در این زمینه ساخت استخر ذخیره آب هم در کنار این پد برای آبگیری در دستور کار است.

صالحی در بخش دیگر سخنان خود از ایجاد ۲ ایستگاه اطفای حریق به وسیله اداره کل حفاظت محیط زیست استان خبر داد و گفت: یکی از این ایستگاه ها در منطقه سالوک شهرستان اسفراین ساخته می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی افزود: ایستگاه دیگر هم در دوراهی دشت، برای اطفای حریق و مهار آتش سوزی های پارک ملی گلستان ایجاد خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه پوشش گیاهی مناسب در برخی از عرصه های تحت مدیریت این اداره کل، سبب شده تا احتمال آتش سوزی در مراتع افزایش یابد اظهار داشت: یکی از دغدغه ها برای وقوع آتش سوزی در مراتع استان، سرایت آتش از مرز کشور  ترکمنستان به این عرصه ها است که در این باره نیاز است تا اقدامات پیشگیرانه مورد توجه باشد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: از مردم و گردشگران انتظار می رود به هنگام حضور در عرصه های طبیعی اقدامات پیشگیرانه از وقوع آتش سوزی و مراقبت های لازم در این زمینه داشته باشند.

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه