ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سنجش ۲۰ هزار نوآموز کلاس اولی در خراسان شمالی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در 14 پایگاه ثابت خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: پیش بینی می شود در این طرح نزدیک به 20 هزار نوآموز پایه اول ابتدایی و 10 هزار نوآموزان پیش دبستانی غربالگری شوند.20 هزار نوآموز کلاس اولی در خراسان شمالی سنجش می شوند,

به گزارش اترک، محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در خراسان شمالی آغاز شده است، اظهار داشت: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان با هدف جای دهی درست در نظام آموزشی و  مداخلات به هنگام در امر غربالگری سلامت نوآموزان در 14 پایگاه ثابت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش اجرایی می شود.

وی ادامه داد: والدین پس از ثبت نام اولیه نوآموز در مدرسه نسبت به نوبت‌گیری در پایگاه سنجش سلامت نزدیک محل سکونت خود اقدام و در تاریخ مقرر در پایگاه سنجش حضور پیداکنند.

اکبری اضافه کرد: نوآموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی- حرکتی، قد و وزن، دهان و دندان، وضعیت واکسیناسیون مورد سنجش و غربالگری قرار خواهند گرفت.

این مسئول اضافه کرد: معاینات پزشکی توسط پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت معرفی‌شده انجام و پس از تأیید، نوآموز برای ثبت‌نام نهایی به مدرسه موردنظر مراجعه می‌کند.

وی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامتی نوآموزان، والدین، کارکنان سنجش و خانواده‌های آنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است، گفت: از والدین گرامی درخواست می‌شود با رعایت این نکات برای سنجش سلامت فرزند خود به پایگاه و مراکز مراجعه کنند.

اکبری عنوان کرد: پیش بینی می شود در این طرح نزدیک به 20 هزار نوآموز پایه اول ابتدایی و  10 هزار نوآموزان پیش دبستانی با همکاری آموزش و پرورش و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی غربالگری شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه