ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مردم خراسان شمالی بی بهره از سرمایه ۵ صنعت بزرگ استان

اترک: نماینده مردم خراسان شمالی گفت: گردش مالی پنج صنعت بزرگ استان خراسان شمالی خارج از این است و مردم بهره ای از این سرمایه ها نمی‌برند.

به گزارش اترک، اظهار داشت: استان خراسان شمالی به لحاظ تورم، فقر و فلاکت دوم کشور  و در موضوع منابع بانکی و مصارف ۲۹ کشور است.

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی پنج صنعت بزرگ فعالیت دارند، اضافه کرد: متاسفانه گردش مالی این صنایع در  داخل استان نیست و مردم از این سرمایه ها محروم هستند.

وحیدی بابیان اینکه خراسان شمالی در سهولت کسب و کار ۱۸ و به لحاظ نیروی انسانی و تحصیلات جزو چهار استان برتر کشور  است، اضافه کرد: نکته قابل‌توجه این است که خراسان شمالی در شاخص امید به زندگی در جایگاه  ۳۰ ام قرار دارد و کاهش امید به زندگی به معنای مناسب نبودن شاخص های بهداشت، اقتصاد و اجتماعی است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وضعیت خراسان شمالی با یک بودجه معمولی حل نخواهد شد و نیاز به یک نگاه ویژه و توجه ویژه ای به استان دارد.

وی خاطرنشان کرد:  همچنین کارخانه سیمان سمنگان مانه و سملقان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تعطیل و بلاتکلیف است و امید مردم است که تعیین تکلیف شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه