ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نماینده مردم شیروان در مجلس خبر داد:

۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی، دستاورد سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

اترک/ عقیلی: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از تصویب ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش اترک، علی جدی در نشست خبری با محوریت مصوبات سفر ریاست جمهور به استان، اظهار کرد: از این مقدار اعتبارات، بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شهرستان شیروان تصویب شده است.

وی به اعتبارات تصویب شده در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه وزارت راه و شهرسازی و حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای احداث و آسفالت راه های روستایی استان مصوب شده است.

جدی ادامه داد: ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت کشور در نظر گرفته شده است که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از آن مربوط به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در حوزه وزارت نیرو و ۲۲۰ میلیارد تومان برای پست های برق و تقویت برق استان تصویب شده است.

وی ادامه داد: ۲۷۰ میلیارد تومان در حوزه ورزش و جوانان تصویب شده که تقریبا تمام پروژه های بالا ۵۰ درصد شیروان را شامل می شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲۷۰ میلیارد تومان برای بنیاد مسکن استان و ۳۰۰ میلیارد تومان برای صنعت، معدن و تجارت استان در نظر گرفته شده که بخشی از آن برای پست های برق و تصفیه خانه شهرک های صنعتی استان هزینه می شود.

وی افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان، ۱۰۰ میلیارد تومان حوزه بانوان، ۲۰۰ فرهنگ و ارشاد و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز برای میراث فرهنگی استان دیده شده است.

جدی همچنین در‌خصوص تسهیلات درنظر گرفته شده نیز گفت: در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی، ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز در بخش های مختلف به تصویب رسیده است.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم، پیگیری ها برای اختصاص اعتبارات را دنبال خواهیم مرد و از وزارتخانه ها گزارش خواهیم خواست تا این اعتبارات سبب برطرف شدن بخشی از محرومیت مردم استان شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه