ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ۶۵ درصدی تصادفات درون شهری خراسان شمالی

اترک: تصادفات درون شهری در خراسان شمالی از ابتدای سال جاری تا ۲۸ خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش اترک، سرهنگ خندانی مقدم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با ارائه آمار مقایسه‌ای تصادفات درون شهری شهرستان‌های خراسان شمالی گفت: آمار تصادفات فوتی طی این مدت، ۱۲ فقره و مانند مدت مشابه سال گذشته بوده و تصادفات جرحی ۱۹ درصد، متوفی ۸ درصد، مجروح ۱۴ درصد و خسارتی ۸۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: حتی یک دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت در مرکز استان نداریم در حالی که هوشمندسازی دوربین‌های ثبت تخلف می‌تواند در کنترل ترافیک و ثبت تخلفات به عوامل مربوطه کمک شایانی کند.

رشیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص برنامه‌های شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۱ و چراغ دار شدن میدان دفاع مقدس و ترافیک میدان خرمشهر اظهارکرد: این مباحث باید در کمیته فنی مرور و مجدداً کارشناسی و نقطه نظرات در خصوص نحوه اجرای چراغ‌های راهنما و وضعیت میدان خرمشهر ارائه و سپس در شورای همتا مطرح شود.

در این جلسه همچنین طرح میدان ورودی شهر فاروج و امتداد بلوار بسیج از سوی مشاور ارائه و کلیات آن مصوب شد.

بر اساس این گزارش، آیین نامه طراحی شهری قدیم و جدید در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بر لحاظ شدن آیین نامه طراحی شهری جدید به عنوان یکی از اسناد بالادستی، در تهیه تمامی طرح‌های جامع و تفصیلی تأکید شد.

شنبه‌ها با آموزش ترافیک از موارد دیگر مطرح شده در این جلسه بود که قرار است مباحث آن از سوی خراسان شمالی به سازمان شهرداری‌ها ارسال و شنبه هر هفته، به نام این استان برای تمام شهرهای کشور ارسال شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه