ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برگزاری سومین جشنواره عکس «نگاه عمیق» در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره عکس «نگاه عمیق» با موضوع کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش اترک، تقی صادقی افزود: موسسه فرهنگی و هنری عمیق با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای توسعه فرهنگ و سواد رسانه‌ای و همچنین به منظور شناسایی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، به برگزاری سومین جشنواره عکس نگاه عمیق اقدام می‌نماید.

وی بخش حرفه‌ای و بخش جنبی را از جمله بخش‌های این جشنواره ذکر کرد و افزود: عکس‌های تهیه شده با دوربین‌های حرفه‌ای، مرتبط با موضوع جشنواره شامل تک عکس و مجموعه عکس و عکس‌های تهیه شده با دوربین گوشی‌های همراه از شرایط ارسال آثار در بخش‌های جشنواره می‌باشد.

«صادقی» به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره اشاره و اظهار کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی عکاسان و علاقمندان از سراسر استان آزاد است و اثر ارسالی نباید در هیچ کدام از سنوات گذشته جشنواره‌های نگاه عمیق، انتخاب شده باشد و در صورت مشخص شدن این موضوع، عکس در هر مرحله حذف خواهد شد.

وی بیان داشت: هر شرکت کننده مجاز است در هر بخش حداکثر ده تک عکس و یک مجموعه عکس فقط در بخش حرفه‌ای جشنواره شرکت دهد و عکس‌ها باید با فرمت jpg ضلع بزرگ 2000 پیکسل، رزولوشن 300 و حجم کمتر از 2 مگابایت ارسال شوند.

وی همچنین اضافه کرد: مجموعه عکس‌های ارسالی در یک فایل فشرده شامل عکس‌ها و یک فایل word برای توضیحات مجموعه ارسال شود و در هنگام ارسال آثار باید مشخصات عکاس به صورت فایل word با نام و نام خانوادگی، شماره ملی، نشانی پستی، شماره تلفن همراه و ثابت و اکانت اینستاگرام ارسال شود.

«صادقی» خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره تمامی عکس‌های راه یافته به نمایشگاه را از طریق صفحهٔ اینستاگرامی جشنواره به نمایش خواهد گذاشت و کلیه عکس‌های راه یافته به بخش نمایشگاه توسط دبیرخانه چاپ و به نمایش گذاشته می‌شود و به شرکت کنندگانی که آثارشان به بخش نمایشگاه راه می‌یابد گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت عادی بودن شرایط کرونایی در زمان برگزاری جشنواره از کلیه عکاسان راه یافته دو روز برای اردوی عکاسی و شرکت در مراسم اختتامیه، میهمان جشنواره و استان خراسان شمالی خواهند بود و در صورت چاپ کتاب جشنواره برای راه یافتگان یک جلد از کتاب ارسال خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 28 مرداد ماه 1401 (روز جهانی عکاس) اعلام کرد و افزود: اعلام نتایج و افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده 21 شهریورماه (روزسینما) خواهد بود.

«صادقی» خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق شماره‌های 09155891300 و 09364213026 ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خیابان حسینی معصوم، موسسه فرهنگی و هنری عمیق «سینما عمیق» و برای دریافت کامل فراخوان به سایت khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه