ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در خراسان شمالی دایر می‌شود

اترک: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۰۲ پایگاه برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان این استان از پنجم تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش اترک، ابوالقاسم اکبری اظهار داشت: این تعداد پایگاه شامل مدارس و کانون های فرهنگی، هنری در مناطق مختلف استان دایر و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح به مدت ۵۰ روز اجرا می‌شود و تا پایان طرح پیش بینی می شود ۳۵ هزار دانش آموزمقاطع مختلف شرکت کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: این پایگاهها با پنج عنوان مهارت ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی(فیلم سازی و انیمیشن سازی قرآنی، آموزش قرآنروخوانی)، مهارت های حرفه‌ای (آموزش‌های رباتیک، کار با چرم، طراحی لباس) مهارت‌های اقتصاد و اشتغال زایی (معرق کاری، بافندگی، آموزش زنبور داری، دوخت لباس،برنامه نویسی) مهارت ورزشی و سلامت(بازی های بومی و محلی، والیبال، فوتبال، هندبال و کاراته) مهارت‌های فرهنگی هنری، نشاط آور و شادی بخش ( سفالگری، طراحی ، عکاسی، خبرنگاری) فعالیت می‌کنند.

اکبری گفت: پایگاه های تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقا سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت های فنی حرفه ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت های ورزشی دایر شده اند.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه